השקעות

קונה זהב משומש במזומן ואתם מרוויחים מזה

מה עושים עם כל התכשיטים שהתגלגלו אליכם בירושה? או עם התכשיטים שאין בהם יותר שימוש? מכירת תכשיטי הזהב המשומשים שלכם למשל, יכולה להיות דרך פרקטית להפוך אותם למזומן. בין אם יש לכם שרשראות קרועות, טבעות ישנות או עגילים בודדים, פריטים אלו יכולים להיות בעלי ערך משמעותי. נשאלת השאלה, מי קונה זהב משומש במזומן ומציע מחיר אטרקטיבי ומדויק לזהב שלכם? 

קונה זהב משומש במזומן במחירים מדויקים 

כשמדובר במכירת זהב משומש, בחירת אותו אדם אשר קונה זהב משומש במזומן היא קריטית. הרי הדבר האחרון שתרצו יהיה למכור את הזהב לגורם שיציע לכם מחירים לא הוגנים או לא הגיוניים. הנה כמה מהאפשרויות העומדות בפניכם:

  • חנויות תכשיטים – זו אחת הבחירות הפופולאריות ביותר וגם הבטוחות ביותר בעיניי רבים, למכירת זהב משומש. זאת, מכיוון שלרוב הן מציעות מחירים הוגנים בעסקה המתנהלת פנים אל פנים. לפני הביקור, חשוב לחקור את המוניטין של החנות ולקרוא ביקורות של לקוחות. חלק מהחנויות עשויות אפילו לספק הערכת זהב בחינם, שתיתן לכם מושג לגבי שווי הזהב לפני שתחליטו למכור.
  • קונים אונליין – מכירת זהב באינטרנט יכולה להיות אופציה נוחה, במיוחד אם אתם מעדיפים לטפל בכל דבר מהבית בלי להתאמץ. ישנם גורמים ברשת, בעלי מוניטין טוב המציעים מחירים תחרותיים ואף הסכם מכירה הוגן והגיוני, כך שלא יהיה לכם ספק שתקבלו את הכסף שלכם. כמובן שגם כאן כדאי לוודא שלקונה יש מוניטין חיובי, לקרוא ביקורות והמלצות. זכרו לצלם את הפריטים שלכם לפני שליחתם בדואר ולקרוא היטב את האותיות הקטנות בהסכם שתקבלו. 
  • חנויות משכון – אלו מציעות דרך מהירה למכור זהב תמורת מזומן. עם זאת, אין חנות משכון אחת דומה לאחרת, לכן תמיד השוו הצעות מחנויות משכון מרובות כדי לוודא שאתם מקבלים את העסקה הטובה ביותר.
  • אספנים ופרטיים – קונים ישירים, כמו אספנים או פרטיים, עשויים להציע מחירים גבוהים יותר, במיוחד עבור פריטים ייחודיים או עתיקים. מציאת קונה ישיר יכולה לדרוש מאמץ רב יותר, אך לעתים היא מתבררת כמשתלמת.

כך או כך, אחת ההמלצות הטובות ביותר שנוכל לתת היא להכין לעצמכם כוס קפה ולצאת לחיפושים ברשת אחר קונים פוטנציאליים. פורומים, קבוצות מקומיות ועוד, בכל אלו ניתן למצוא אנשים שישמחו לרכוש את הזהב שלכם. 

האם ידעתם שתוכלו לקבל הלוואה תמורת זהב?

הנה דבר נוסף שתוכלו לעשות עם כלי הזהב הישנים שלכם! אם ישנו חלום שתמיד רציתם להגשים, שיפוץ קל בבית, רכב חדש שקורא בשמכם וכל דבר אחר, זה הזמן למצוא קונה זהב משומש במזומן שגם עוסק בהלוואות. איך זה עובד? אתם משאירים את הזהב שלכם אצלו והוא מעניק לכם סכום כסף במזומן כהלוואה. התהליך נקרא משכון והוא מומלץ ביותר עבור מי שזקוק למזומן כאן ועכשיו. נסו!

תוכן עניינים

דילוג לתוכן