השקעות

השקעות פטורות ממס

השקעות פטורות ממס הן השקעות שאינן חייבות במס. מאמר זה ידון בסוגים השונים של השקעות פטורות ממס הזמינות והיתרונות שלהן.

השקעות פטורות ממס הן דרך מצוינת לגרום לכסף שלך לגדול מבלי לשלם עליו מסים. ישנם כמה סוגים של השקעות פטורות ממס, כגון אגרות חוב עירוניות, תוכניות פרישה ותרומות לצדקה. לכל אלו יתרונות וחסרונות ייחודיים משלהם.

השקעות פטורות ממס הן דרך מצוינת להשקיע כסף שלא תחויב במס.

השקעות פטורות ממס הן צורת השקעה שאינה מניבה רווחי הון ופטורה ממיסוי.

שלושת סוגי ההשקעות הפטורות ממס הם אג"ח עירוניות, קרנות אג"ח עירוניות ונאמנות להשקעות נדל"ן.

השקעות הן דרך לחסוך כסף, ויש הרבה סוגים שונים של השקעות שאתה יכול לבחור מהם. סוג אחד של השקעה הוא השקעה פטורה ממס. השקעה מסוג זה מציעה אפשרות להשקיע במשהו שאינו חייב במס הכנסה. במאמר זה, נדון בכמה מההשקעות השונות הפטור ממס הזמינות.

היתרון העיקרי של השקעות אלו הוא בכך שהן מציעות הזדמנות למשקיעים להרוויח יותר כסף על החסכונות שלהם מבלי לשלם על כך מסים. הם גם מציעים דרך לאנשים עם הכנסה גבוהה יותר שאולי משלמים מסים גבוהים יותר על הכנסתם מאשר אנשים אחרים יוכלו לחסוך יותר כסף כי הם נמנעו מלכתחילה מתשלום מסים על כך.

האם יש דבר כזה השקעה בלי מיסים?

השקעה היא פעולה של התחייבות כספים או הון למיזם מתוך ציפייה להשיג הכנסה, רווח או תשואה אחרת. השקעות מסווגות באופן נרחב כהשקעות במניות או כהשקעות חוב.

ישנם שני סוגי השקעות הפטורים ממס: אג"ח עירוניות וחשבונות פרישה.

ההשקעות הפטורות ממס אינן פטורות ממיסים. הם פשוט לא מחויבים במס ברמה הפדרלית.

ההשקעות הפטורות ממס אינן פטורות מכל המסים; הם פשוט לא מחויבים במס ברמה הפדרלית. משמעות הדבר היא שבהתאם למקום מגוריכם, אתם עדיין עשויים להיות חייבים מס הכנסה ממלכתי או מקומי על רווחי ההשקעה שלכם.

השקעה בהשקעות פטורות ממס יכולה להיות דרך מצוינת להגדיל את הכסף שלך מבלי לשלם מסים על הרווחים. לא תחויב במס על רווחי הון, דיבידנדים או ריבית שתרוויח מהשקעות אלו.

השקעות אלו מונפקות לרוב על ידי ממשלות מדינה ומקומיות, כמו גם על ידי כמה תאגידים וארגונים ללא מטרות רווח.

עם זאת, אלו אינם סוגי ההשקעות היחידים המזכים במעמד פטור ממס. ישנם סוגים נוספים של השקעות שגם הם יכולים להיות פטורים ממס אם הם עומדים בקריטריונים מסוימים.

באילו מדינות יש השקעות פטורות ממס?

העולם הוא שוק גלובלי וניתן למצוא אותן הזדמנויות במדינות עם מערכות מס שונות.

ישנן מספר מדינות המציעות השקעות פטורות ממס. חלק מהם הם:

– ארצות הברית

– קנדה

– הממלכה המאוחדת

– אוסטרליה

– ניו זילנד

ההשקעות הפטורות ממס הן סוג של השקעה הפטורה מתשלום מיסים. ההשקעות הן בדרך כלל בצורת מניות ואג"ח, אך יכולות להיות גם בצורת נכסים אחרים כמו נדל"ן או אמנות.

ההשקעות הפטורות ממס קיימות כבר זמן מה; עם זאת, הם צברו פופולריות רבה יותר לאחרונה. הסיבה לכך היא שאנשים רבים מחפשים דרכים להפחית את המסים שלהם והשקעה מסוג זה עושה בדיוק את זה.

ישנן מדינות רבות המציעות השקעות פטורות ממס, אך ארצות הברית אינה אחת מהן.

השקעות פטורות ממס מוצעות על ידי מדינות מסוימות כדי לעודד את אזרחיהן להשקיע במדינה. מדינות מציעות השקעות פטורות ממס אלה מסיבות שונות.

ארצות הברית מציעה השקעות פטורות ממס באמצעות תוכניות ה- Individual Retirement Account (IRA) ו-401(k) שלה. בריטניה מציעה פטור ממס על חיסכון שנעשה בחשבון חיסכון אישי (PSA) ומניות הנסחרות בבורסת לונדון. שוויץ מציעה השקעות פטורות ממס דרך חשבון החיסכון הפרנק השוויצרי שלה, הזמין לכל אדם או חברה שאינו תושב, ללא קשר ללאום או תושבות.

האם באמת אפשר לקנות נדל"ן כהשקעה פטורה ממס?

השקעות פטורות ממס הן סוג של השקעה שאינה חייבת במס.

אפשר לקנות נדל"ן כהשקעה פטורה ממס.

יש לכך כמה מגבלות, אבל זו יכולה להיות דרך יעילה להשקיע ולהגדיל את העושר שלך.

נכסים להשקעה, כמו נכסים להשכרה או בתי נופש, יכולים להיות דרך מצוינת להשקיע בבורסה מבלי לשלם את מס רווחי הון על הרווחים.

רווחי ההון על השקעות מסוג זה אינם מחויבים במס מכיוון שהם נחשבים נכס "דומה", וכל עוד אתה מחזיק בהם לפחות שנה אחת לפני מכירתם, לא יהיה לך מס רווח הון לשלם.

נדל"ן הוא השקעה אטרקטיבית עבור אנשים רבים. יש אנשים שנמשכים לרעיון לקנות בית ולגור בו. אחרים נמשכים לרעיון להיות בעלי בית ולהרוויח מהשכרת הנכס שלהם. עם זאת, נדל"ן יכול להיות גם השקעה טובה פטורה ממס אם הוא נרכש כ-IRA או 401(k).

מס הכנסה מגדיר השקעות פטורות ממס ככל השקעה שמתאימה לאחת מהקטגוריות הבאות:

* חשבונות פרישה דחיית מס כגון IRAs, Roth IRAs, SEP IRAs, 401(k)s, 403(b)s, 457 תוכניות

* פוליסות ביטוח חיים

* אג"ח חיסכון בארה"ב

אנשים רבים מחפשים השקעות פטורות ממס כדי להימנע מתשלום מסים על הכנסתם. נדל"ן יכול להיות השקעה טובה במקרה זה מכיוון שזו אחת ההשקעות היחידות הנקיות ממס רווח הון ומס ירושה.

עם זאת, ישנם שני חסרונות עיקריים להשקעה מסוג זה:

1) אינך יכול להשתמש בנכס שלך כהשכרה או לקבל ממנו הכנסה משכירות כלשהי.

2) אינך יכול לדרוש ניכויים כלשהם בעת מכירת הנכס.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן