השקעות

יאיר בושרי (B-GLOBAL) – המרינה בלרנקה מזניקה את אחוזי המשקיעים

יאיר בושרי, בעליה של חברת בי גלובל (B-Global) מספק את כל הפרטים על המרינה החדשה של לרנקה שמושכת אליה משקיעים רבים.

יאיר בושרי: "המרינה החדשה בלרנקה מושכת משקיעי נדל"ן רבים"

בשנים האחרונות קפריסין, המתבססת על כלכלת תיירות, הצליחה להשתקם כלכלית ומפתחת פרויקטים תיירותי גדולים בתחומה, אחד הפרויקטים המשמעותיים שתפסו כותרות בינלאומיות הוא פרויקט המרינה החדשה בלרנקה שצפויה להפוך את העיר השלישית בגודלה בקפריסין לאחת מהערים המובילות באזור הים התיכון.
העיר לרנקה כוללת בתוכו אטרקציות תיירותיות רבות, עלות מחייה זולה, שדה התעופה של דמינה ממוקם בלרנקה, רצועת חוף באורך של כ- 25 ק"מ ומרבית ימי השנה מלאי שמש, פרויקט המרינה החדשה של לרנקה עתיד להזניק באופן משמעותי את העיר ואת האזור בו הוא ימוקם ובכך גם להזניק את ערך הנכסים הסובבים את הפרויקט.

פרויקט נמל ומרינה חדשה בלרנקה מוקם בעלות של למעלה מ- 1.2 מיליארד אירו, המרינה החדשה תמוקם על המרינה הישנה הקיימת כיום בחוף הים ובסביבת הקרקעות הסובבות אותה.
שטח פרויקט המרינה החדשה מתפרש על למעלה מ 500 אלף מ"ר, בפרויקט צפויים לבנות מזחים ורציפים מורחבים בהרבה מהקיים כיום וכן מסוף נוסעים חדשני שיאפשר תנועה רבה יותר של תיירים.
יחד עם המרינה הפרויקט יכלול מאות חדרי מלון ופרויקט מגורים, פארקים חדשניים ומודרניים, מרכז מסחרי גדול ומתחמי בילוי שיהפכו את מתחם המרינה למבוקש במיוחד.

מנכ"ל בי גלובל, יאיר בושרי, מרחיב על היחס בין עיר בפיתוח לבין הזדמנות טובה להשקעה בקפריסין: "משקיע נדל"ן בחו”ל נבון מחפש הזדמנויות השקעה טובות, פרויקטים גדולים ואזורים בפיתוח הם סימן בולט מאוד לעלייה משמעותית בערך הנכס. משקיעי נדל"ן בישראל ובעולם זיהו את פרויקט המרינה החדשה בלרנקה כאחד הפרויקטים הבולטים ביותר בעולם שמאפשרים ללרנקה להפוך מעיר תיירות ומבוקשת לפנינה תיירותית של ממש תוך מספר שנים, משמעות הדבר היא עלייה בערך הנכסים הסובבים את אזור המרינה החדשה שעתידים למשוך אליהם תיירים רבים ומקומיים שונים שמעוניינים לגור או לשהות קרוב למרינה".

מה לעשות לפני השקעה בלרנקה? יאיר בושרי עם ההסבר!

הקרבה לישראל, הזדמנויות ההשקעה הרבות והאזור בפיתוח בהחלט מושכים משקיעים רבות שמעוניינים למהר ולהשקיע בנדל"ן בקפריסין, יחד עם זאת חשוב לעצור ולבדוק מי החברה שמציעה לכם את הפרויקט, איזה מרכיבי ביטחון החברה מציעה לצורך השקעה ולבדוק היטב את כל היבטי הפרויקט.

יאיר בושרי בעליה של חברת ביגלובל מסביר על חשיבות ביטחון למשקיעי נדל"ן בלרנקה: "חברה גדולה להשקעות נדל"ן בקפריסין צריכה להציג מקצועיות רבה באיתור אזורים ונכסים מניבים, ניסיון רב בהשקעות נדל"ן בחו"ל והיכרות עם האזורים והמדינה הרלוונטית משחקים תפקיד משמעותי. אך יחד עם מציאת הנכס המבוקש, ללא יצירת מרכיב ביטחון למשקיעים, לא ניתן לסגור השקעה בנכס, בין היתר חשוב לוודא שמקבלים רישום בטאבו, ערבות מבנק ישראלי, לווי משפטי צמוד ושקיפות מלאה על כל פרויקט".

אהבת את: יאיר בושרי (B-GLOBAL) – המרינה בלרנקה מזניקה את אחוזי המשקיעים? אפשר לשתף!

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

אולי יעניין אותך גם

תוכן עניינים

דילוג לתוכן